..............::::::::::::coolmaster:::::::::::::...........
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..............::::::::::::coolmaster:::::::::::::...........

coolmaster

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مشكله التقل

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
egyption emperor

egyption emperor

مشكله التقل Empty
مُساهمةموضوع: مشكله التقل   مشكله التقل I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 25, 2009 5:37 am

انا بقى حكايتى حكايه
كنت بحب واحده موت وهيه كانت بتحبنى مووت مووت موت
بس كنت بتقل عليها بطريقه ملهاش حدوود لدرجه كل لما اسألها على حاجه تقولى بحبك تقعد طول اليوم تقولى بحبك وانخطبت وسيبناا بعض وبعد ما انخطبت حسيت بقمتى كنا متفقين على جواز وكده وهيه ناو فسخت الخطووبه علشانى وكل يووووم تتصل بيا علشان ترجعلى تاانىىىىىىى وعملت مليوون طرريقه ومديانى مهله شهرر ارجعلها او مرجعلهاااش ومش عارف اعمل انا ايه ؟
بس للاس ف انا بحب واحده تاانيه وهيه الى قدرت تنسينى حبيبتى الاولى على فكره اسمها دعاء بس دايما نتخانق مع بعض
وهيه تقيله اوىى بس انا بحب اقولها كلمه بحبك دى هيه زهقت منها وانا كمان زهقت من الكلمه دى بس مفيش غيرها حد عنده غيرهااااااااااااااااا
اعمل انا ايه مع التقل ده اغير حبيبتى ازااى واغير نفسى ازااى ؟
التقل ده مشكله صعبهه مووووووووووووووت نصيحه بلاش التقل ده بجد
Admin
Admin
Admin

مشكله التقل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكله التقل   مشكله التقل I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 26, 2009 9:04 pm

لا تعليـــــــــــــــــق
https://coolmaster.yoo7.com
jenral

jenral

مشكله التقل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكله التقل   مشكله التقل I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 01, 2009 3:01 am

الاول ابقي قولي البت اسمها دعاء ايه ثانيا المثل بيقول خد الي بتحبك وماتخدش الي انت بتحبها تقريبا يعني اصل انا فاشل في الامثال واحب اعرفك ياعمرو ياحبيبي انك مادام قدرت تنسي حبيبتك الاولي يبقي ماكنش فيه حب من طرفك دا كان مجرد شئ من الجاذبيه فقط لاغير انتهي مع الوقت لان الانسان الي حب بجد لايمكن ينسي حبيبه والبنت الي سابت خاطبها علشانك دي الي كانت بتحبك بجد اما الي زهقت من كلمت بحبك فهي مابتحبكش برده مجرد شئ من الاعجاب بصفه معينه مش بشخصك كعمرو اما عن التقل بصفه عامه فا ده صفه مش وحشه لانها بتخليك تفكر اكتر من مره وانا عني نفسي تقيل برده بس الفرق اني عرفت استخدم التقل صح حاول ياعمرو تستخدمه صح ونصيحه من اخوك حاول تفكر تاني في الاختيار بين الاتنين بس ركز شويه لان الي بيحب عمره مابيزهق من كلمة الحب
Admin
Admin
Admin

مشكله التقل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكله التقل   مشكله التقل I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 01, 2009 11:59 pm

اولا بقى يا باش ملكش دعوه اسمها دعاء ايه لان ............................

اكيد انت هتفهم كلامي طبعا

ثانيا ازاي تاخد اللي تحبك وافرض انت مبتحبهاش ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

انتو الاتنين فكروا تاني او تعالو اعلمكم هههههههههههههههه
egyption emperor

egyption emperor

مشكله التقل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكله التقل   مشكله التقل I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 06, 2009 9:28 am

حاضر يا مستر احمد
Admin
Admin
Admin

مشكله التقل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكله التقل   مشكله التقل I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 06, 2009 1:21 pm

ايوه كده اسمع الكلام

شطووووووووووووور
jenral

jenral

مشكله التقل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكله التقل   مشكله التقل I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 08, 2009 1:07 pm

اوك برافو ياعم حلالا المشاكل

مشكله التقل
صفحة 1 من اصل 1